Loading...
reto vodafoneOK

Com millorar l’experiència educativa dels alumnes a través de les noves tecnologies digitals.

El Grup Vodafone és una de les companyies de telecomunicacions més grans del món per ingressos i proporciona serveis de veu, missatgeria, dades i comunicacions fixes. Vodafone proporciona serveis mòbils a 25 països -i té acords amb altres 46 més- i serveis de banda ampla fixa en 18 països. Els clients de Vodafone a Espanya es beneficien de l'experiència i capacitat d'aquesta empresa líder mundial, que ajuda als seus clients -individus, negocis i comunitats- a estar millor connectats.


Proposta de repte

Com millorar l’experiència educativa dels alumnes a través de les noves tecnologies digitals.

L’etapa escolar i pre-universitària es constitueix com un moment clau en la vida de les persones. Aquesta experiència fonamenta els valors, els coneixements i les habilitats necessàries per tal d’escollir vostre futur professional.

Segurament, al llarg d’aquests anys heu detectat punts de millora del sistema educatiu actual.

El repte consisteix en detectar, analitzar i proposar solucions per tal de millorar l’experiència educativa.

Com fer-ho?

  • Proposant solucions d’aprenentatge en mobilitat.
  • Proposant solucions d’aprenentatge “just in time”.
  • Proposant solucions en l’àmbit dels anomenats “serious games”.
  • Proposant solucions en l’àmbit de la Gamificació.
  • Proposant solucions en l’àmbit DIY o Auto-Aprenentatge

Dades clau del repte:

Per tal d’abordar el repte es proposa:

  • Explorar noves metodologies d’aprenentatge a través d’eines digital.
  • Explorar nous formats d’aprenentatge en formats presencial, online o blended.
  • Aprofitar noves tecnologies per tal de millorar l’experiència com Realitat Virtual, 5G, Cloud…


**Per canviar de repte seleccionat, accedeixi a la configuració del seu equip a través de la pestanya EQUIP.*

ACCEDEIX